1402-07-20 15:31
667
0
86894
با حضور میلیونی در راهپیمایی؛

آزادگان جهان در دفاع از مسجدالاقصی بسیج شوند

عالم برجسته اهل سنت گلستان گفت: آنها برای حمایت از الاقصی قیام کردند و امروز نیاز است که جهان اسلام از این عملیات پیروزمندانه، حمایت کند.

به گزارش گلستان ما، حاج آخوند فرهمند از علمای برجسته اهل‌سنت گلستان در گفتگو با خبرنگار راه اترک اظهار کرد: پیام قرآن در خصوص مواجه با دشمنان اسلام این است با آنها بجنگید که خداوند آنها را به دست شما عذاب می‌کند و رسوایشان می‌کند و شما را بر آنها پیروز می‌کند و دل‌های قوم مؤمن را شفا می‌بخشد و خشم دل‌هایشان را برطرف می‌کند و خداوند به سوی آنها توبه می‌کند. او اراده می کند و خداوند دانا و حکیم است.

وی ادامه داد:  این پیروزی روشن و اجرای عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی را به ملت سرافراز و مقاوم فلسطین و همه جناح های مقاومت اسلامی فلسطین تبریک می گویم که در آن خداوند مجاهدت مجاهدین را جبران کرد و در آن بر صهیونیست‌های جنایتکار انتقام گرفت.

فرهمند اضافه کرد: این عملیات مشخص، علاوه بر اینکه یک پیروزی نظامی برجسته بود، یک پیروزی در سطح جنگ روانی بود و روحیه بالایی به امت اسلام به طور عام و به ملت فلسطین به طور خاص بخشید و توانست موازنه را نیز تغییر دهد.

وی ادامه داد: درگیری با صهیونیسم و ​​تبدیل رویارویی دفاعی به حملات نظامی خاص علیه مواضع اشغالگر و وارد شدن ضربه سخت و دردناک به تجهیزاتی بود که امید به آزادسازی فلسطین از رودخانه تا دریا را زنده کرد و روح جنگ را زنده کرد.

این روحانی اهل‌سنت گفت: امروز مقاومت فلسطین برای انجام وظیفه تاریخی و زدودن این غده سرطانی به بالاترین درجات آمادگی رسیده است و به وعده الهی برای آزادسازی مسجد الاقصی که قبله اول از دو قبله مسلمانان بوده، نزدیک شده‌ایم.

وی ادامه داد: رهایی قدس، دیگر یک آرزوی آرمان‌شهری نیست، بلکه در یک برنامه استراتژیک مدون پیش رفت و همه در این نبرد و سیل، خرد و قدرت مقاومت را دیدند.

فرهمند در پایان خاطر نشان کرد: امت اسلامی امروز وظیفه بزرگی بر عهده دارد که آن هم دفاع، حمایت و ایستادگی با تمام توان و قدرتی که خداوند در راه آرمان فلسطین به او ارزانی داشته است.

دولت‌های کشورهای اسلامی باید در پروژه مقاومت فلسطین مشارکت نظامی داشته باشند و بدون تردید، بدون تردید و بدون تردید، همه حمایت‌ها و تسلیحات آن را فراهم کنند، ترس از آمریکا یا موجودیت غاصب صهیونیستی عادی‌سازی با این جنایتکاران شرط‌بندی بر روی اسب بازنده است.

 همه آزادگان جهان که به مسئله فلسطین علاقمند هستند، به ویژه نخبگان جهان اسلام اعم از علمای دین، روشنفکران، اساتید دانشگاه، هنرمندان، اصحاب رسانه و... باید در حمایت از مقاومت از هیچ کوششی دریغ نکنند و هر یک از آنها باید با صدور فتوا و بیانیه، بیان مواضع سیاسی و تولیدات هنری و رسانه‌ها در دفاع از الاقصی سهیم باشند، بلکه باید خیابان‌های اسلامی و عربی را برای تظاهرات میلیونی در دفاع از الاقصی بسیج کنند.

انتهای پیام

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.